Dirk Martens

Dirk Martens
Wijnegemsteenweg 103/A
2970 Schilde-'s-Gravenwezel

Gehuwd met Reinhilde Wollaert op 18 september 1976 Kinderen, Roel, Tom en Julie Kleinkinderen, Mathieu, Staf en Louis

Klik op één van de foto’s om te vergroten ›

Contact informatie
dirk.martens@schilde.be
Partijgegevens
Bestuurslid
Regiovoorzitter
Kaashandelaar- traiteur
Ondervoorzitter
Afdelingsbestuur
Waar sta ik voor?

Thema's waar ik me op toeleg: ondernemen, ruimtelijke ordening en erfgoed. Mijn politiek engagement is niet nieuw: behouden wat goed is, verbeteren waar nodig. Vanuit een lokaal perspectief wil ik vooral een kernversterkende visie ontwikkelen zodat het goed wonen is voor onze inwoners en tegelijk het ondernemersklimaat wordt versterkt. Met CD&V kunnen we 'ademruimte' creëren voor jongeren en senioren, zodat beiden aangenaam en betaalbaar kunnen wonen.

Dirk Martens, u wellicht bekend als ondernemer, oud-voorzitter CD&V Schilde 's-Gravenwezel, regiovoorzitter CD&V Antwerpen Voor & Noorderkempen, Voorzitter Slow Food België en vooral heel actief betrokken bij onze leefomgeving. Zoals u Dirk kent, biedt hij u alle kwaliteit om beleid te vertalen in een maximale dienstverlening aan de burger. Dit betekent gebruiksvriendelijke gemeentediensten. Dirk beschouwt de inwoners niet als burgers, maar als klanten van onze gemeente. De algemene levenskwaliteit in onze gemeente: veiligheid, groen, recreatie, verkeer staan vandaag onder druk. Dirk Legt zich dan ook toe op thema’s van ruimtelijke ordening, erfgoed en ondernemen. Kwaliteit en gezond verstand is de rode draad doorheen het engagement van Dirk. Dirk Martens