Voorzitter Walter Cautereels

Bedankt om even voor ons tijd te maken.

Loop eens door onze website en je zult zien dat we niet stil zitten, dat we een visie hebben op het beleid. Voor alle inwoners van Schilde willen we een aangename, veilige, zorgzame thuis creëren liefst met uw hulp.

Voor ons zijn waarden zoals eerlijkheid en respect erg belangrijk als dit ook voor jou betekenis heeft laat ons dan samen verder werken. Hoe groter de groep hoe gemakkelijker.

Schilde is een van de beste gemeenten om in te wonen. Het gemiddelde inkomen is hoog. Wij hebben dus de mogelijkheid om in onze gemeente niemand achter te laten. Onze mensen moeten kunnen rekenen op steun daar waar nodig zowel rijk als arm, ieder met zijn problemen. Samen moeten wij mensen maximale kansen geven.

Onze mandatarissen  zijn mensen met het hart op de juiste plaats.  Zij vechten voor de dossiers die zij behartigen, vaak achter de schermen,  om met onze coalitiepartner tot een compromis te komen.

Er is nog veel werk te doen.

Walter Cautereels

Voorzitter CD&V Schilde s’-Gravenwezel